Haarlem – De brandweer is dinsdagmiddag uitgerukt voor een brand in complex Roomolen in Haarlem. In een appartement aan de Hasebroekstraat was een matras in de brand gevlogen. De brandweer is ter plaatse gekomen om het vuur te blussen waarna het matras naar beneden is gegooid.

In het appartement waren ten tijde van de brand drie personen aanwezig die rook hadden ingeademd. Drie ambulances waren opgeroepen om te assisteren. Twee personen konden ter plaatse worden behandeld en een persoon is overgebracht naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. De persvoorlichtster van de veiligheidsregio Kennemerland kon nog niet vertellen wat de oorzaak van de brand in het matras is geweest.