Stekkerblok vliegt in de brand aan De Sluistocht in VelserbroekVelserbroek – Een bewoonster van een woning in Velserbroek moest vrijdagmiddag snel haar woning verlaten nadat er brand was ontstaan. In de keuken van de woning aan De Sluistocht was rond half twee brand ontstaan. De vrouw verliet snel haar woning en haalde de stroom in de meterkast van alle apparaten in huis.

De gealarmeerde brandweer was snel ter plaatse om het vuur te bestrijden. Een stekkerblok bij de afwasmachine was in de brand gevlogen. Vrij snel kon het sein brandmeester worden gegeven waarna de woning met een grote overdrukventilator van de rook werd ontdaan. Stichting Salvage is opgeroepen om te assisteren bij de schadeafhandeling. De bewoonster raakte bij de brand niet gewond.