CV ketel in de brand gevlogen in de Schermerstraat in HaarlemHaarlem – De brandweer moest woensdagochtend in actie komen voor een woningbrand in Haarlem. Rond 10 over acht kwam de melding dat er brand zou woeden in een woning een de Schermerstraat in Haarlem-West. De CV ketel van de woning was in de brand gevlogen. De brandweer is direct begonnen met blussen. De vlammen sloegen heel even uit het dak maar deze konden snel worden gedoofd.

Met een warmtebeeldcamera is ook de woning van de buren gecontroleerd op eventuele doorslag van de brand, dit bleek gelukkig niet het geval. De rook die bij de brand is vrijgekomen is met een grote overdrukventilator uit de woning geblazen. Stichting Salvage is opgeroepen om te assisteren bij de afhandeling van de schade. De Schermerstraat was door de brand afgesloten voor het verkeer.