Brand in afzuigkap van woning aan de Schoterveenstraat in HaarlemHaarlem – In een woning in Haarlem-Noord is donderdagavond brand uitgebroken. Rond kwart voor acht ging het mis in de keuken van de woning aan de Schoterveenstraat. De afzuiginstallatie van het fornuis was in de brand gevlogen.

Een persvoorlichter van de veiligheidsregio Kennemerland gaf aan dat het vuur snel onder controle was. De woning is geventileerd en de stichting Salvage is opgeroepen om te assisteren bij de afhandeling van de brandschade.

.