Koelkast in de brand gevlogen in de Graaf WillemstraatHaarlem – De brandweer moest maandagochtend met spoed in actie komen nadat er een koelkast in een woning in de brand was gevlogen. Rond kwart over negen ging het mis in een woning aan de Graaf Willemstraat in Haarlem. De aanwezige bewoners konden zich in veiligheid brengen. De brandweer heeft de deur ingeslagen om toegang te krijgen tot de woning.

Het vuur is vervolgens helemaal geblust. Een kat die nog in de woning was kan na de bluswerkzaamheden veilig uit de woning worden gehaald. Ondanks het adequate optreden liep de keuken en de rest van de woning behoorlijke rookschade op. De stichting Salvage is ingeschakeld om te assisteren bij de afhandeling van de schade. Het is nog onduidelijk wat de oorzaak van de brand is.