Santpoort-Noord – Een bewoner van een woning in Santpoort-Noord moest in de nacht van dinsdag op woensdag naar het ziekenhuis nadat er brand was uitgebroken in zijn woning. De brand in de woning aan de Molenveltlaan werd even voor half één ontdekt waarop direct de brandweer werd gealarmeerd. De brandweer was snel ter plaatse om het vuur te blussen. Bij de brand kwam veel rook vrij uit de woning.

De bewoner is opgevangen door ambulancepersoneel, na de eerste zorg is hij naar het ziekenhuis overgebracht voor verdere behandeling. De rook is met een grote overdrukventilator uit de woning geblazen. De brand heeft vermoedelijk in een ventilatiesysteem in de badkamer ontstaan.