Zandvoort – Een wasdroger in Zandvoort is vrijdag aan het einde van de middag in de brand gevlogen. Het incident gebeurde rond half zes in een woning aan de Secretaris Bosmanstraat in de badplaats waarna direct de brandweer werd gealarmeerd.

Gelukkig was de brand snel onder controle. De aanwezige bewoners zijn door ambulancepersoneel nagekeken maar gelukkig hoefde er verder niemand mee naar het ziekenhuis. In de wasdroger waren handdoeken in de brand gevlogen. De brandweer heeft de boel gecontroleerd en geventileerd.

De inzet van de hulpdiensten trok veel bekijks, een aantal kinderen uit de buurt wilde op de foto met de brandweer en politie.