Wasdroger in de brand gevlogen in woning in BeverwijkBeverwijk – De brandweer moest woensdagavond in actie komen nadat er brand was uitgebroken in een woning in Beverwijk. Rond zeven uur ging het mis in een woning aan de Moerdijkstraat toen een wasdroger in de brand was gevlogen.

Politie, brandweer en ambulance kwamen met spoed ter plaatse. Brandweermannen zijn de woning binnen gegaan om het vuur te blussen. De bewoners zijn door ambulancepersoneel opgevangen en nagekeken op eventuele rookinhalatie. Gelukkig hoefde ze na de controle niet mee naar het ziekenhuis.

Brandweermannen hebben de wasdroger naar buiten gegooid. De kleding is uit de droger gehaald waarna de droger en de kleding goed werden nageblust. Met een grote overdrukventilator is de rook uit de woning geblazen. Het is nog niet bekend waardoor de droger in de brand is gevlogen.